1402-12-12 22:03
263
0
89008
در پیامی مشترک انجام گرفت؛

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در انتخابات

آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و زنگانه استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و زنگانه استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر اراده ملت است ‌و‌ مردم شریف ایران اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با حضور پرشور پای صندوقهای رای همدلی و همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را، به اثبات رسانده‌اند.

اینجانبان در ایام مبارک ماه شعبان حضور پرشور و کم نظیر مردم استان گلستان را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین خبرگان رهبری به فال نیک می‌گیریم و از دست اندرکاران انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، شورای نگهبان، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و همچنین علمای بزرگوار اهل تشیع و اهل تسنن، اصحاب رسانه و از همه مهمتر ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف، با بصیرت و ولایتمدار استان تقدیر می‌نماییم.

امیدواریم خداوند متعال یاری بفرمایند و تشکیل مجلسی قوی در کنار دولت مردمی بتواند گره‌گشای مسائل و مشکلات کشور باشد و ایران اسلامی بتواند همچون همیشه در دنیا بدرخشد و الهام بخش مظلومان و ستمدیدگان باشد

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.